Strategie Customer Experience
Zbuduj trwałe relacje z klientami
i stwórz niezapomniane wrażenia.
Pomagam odkrywać pragnienia i potrzeby Twoich klientów, a następnie buduję rozwiązania, które dostarczają im spersonalizowane doświadczenia.

Strategie Customer Experience

Zbuduj trwałe relacje z klientami
i stwórz niezapomniane wrażenia.
Pomagam odkrywać pragnienia i potrzeby Twoich klientów, a następnie buduję rozwiązania, które dostarczają im spersonalizowane doświadczenia.
Pojedyncze doświadczenia klienta jak lustro pokazują prawdę o Twoim biznesie.
Klient to nie algorytm.
Klient to nie algorytm.
Wielowymiarowej opinii klienta nie poznasz za pomocą ankiet online.
Wielowymiarowej opinii klienta nie poznasz za pomocą ankiet online.
Specjalizuję się w badaniach doskonałości obsługi klientów, przeprowadzonych na autorskim narzędziu „Value Loop”, które skupia się na analizie danych osadzonych we właściwym kontekście.

Co zyskasz dzięki badaniu standardów obsługi klienta?
-
Wzrośnie ogólne zadowolenie klientów (NPS)
-
Zwiększy się liczba rekomendacji
-
Więcej pozytywnych ocen w Google
-
Wyższa jakość obsługi i rentowność na klienta
-
Zmniejszenie ograniczeń wpływających na proces obsługi
-
Lepsza reputacja dzięki pozytywnym doświadczeniom
Jak to działa?
-
#1
Zbiorę dane – najpierw porozmawiam z liderami
-
#2
Zaproponuję najlepsze narzędzie badawcze
-
#3
Zorganizuję i przeprowadzę badanie – twarzą w twarz, on-line lub telefonicznie
-
#4
Przygotuję raport z wnioskami i rekomendacje
-
#5
Pomogę wdrożyć rekomendacje – nie zostawiam klientów w potrzebie

Jakie badania oferuję?
Metoda jakościowa. Rozmowa z klientem twarzą w twarz.
Metoda jakościowa. Sesja grupowa, fokusowa z klientami.
Metoda ilościowa. Kwestionariusz ankiety badawczej.
Dołącz do grona moich klientów. Zaufali mi m.in:
W świecie AI nie musisz iść pod prąd. Nadaj kontekst dzięki rozmowie człowieka z człowiekiem.

-
15+
Lat doświadczenia
-
2000+
Sesji fokusowych z klientami
-
10+
Strategii customer experience
-
50+
Audytów standardów obsługi klientów
-
200+
Szkoleń dot. standardów obsługi klientów
-
1000+
Indywidualnych sesji z klientami 1:1

Moją misją jest pomoc w rozwoju potencjału ludzi i biznesu, aby wspólnie budować lepszą przyszłość.
Sekcja treści SEO
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.
Lorem ipsum dolor sit amet
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.
- awdad
- adadawd adaw dwa
- adawdawd awd awd wa daw dad aw
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.
- awdad
- wda wd awd aw
- a dawwad aw
awdawdawdwadawd wdawd awd ad wad