Zarządzanie relacjami z interesariuszami

Zbuduj trwałe relacje z interesariuszami i stwórz niezapomniane wrażenia. Pomagam odkrywać pragnienia i potrzeby Twoich interesariuszy, a następnie buduję rozwiązania, które dostarczają im spersonalizowane doświadczenia.

Pojedyncze doświadczenia interesariusza jak lustro pokazują prawdę o Twoim biznesie.

Zarządzanie interesariuszami to nie algorytm ani adres IP.

Wielowymiarowej opinii np. klienta, pracownika, dostawcy czy dziennikarza nie poznasz za pomocą bezosobowych ankiet online.

Specjalizuję się w badaniach doskonałości obsługi interesariuszy, realizowanych na autorskim narzędziu „Value Loop”, które skupia się na analizie danych osadzonych we właściwym kontekście.

Co zyskasz dzięki badaniu standardów zarządzania relacjami z interesariuszami?

  • Wzrośnie ogólne zadowolenie klientów (NPS)

  • Większe zaufanie wśród partnerów w biznesie

  • Więcej pozytywnych ocen w Google

  • Wyższa wydajność pracowników

  • Zmniejszenie ryzyk finansowych i reputacyjnych

  • Niższa retencja pracowników dzięki pozytywnym doświadczeniom

  • Wzrośnie ogólne zadowolenie klientów (NPS)

  • Większe zaufanie wśród partnerów w biznesie

  • Więcej pozytywnych ocen w Google

  • Wyższa wydajność pracowników

  • Zmniejszenie ryzyk finansowych i reputacyjnych

  • Niższa retencja pracowników dzięki pozytywnym doświadczeniom

Jak to działa?

  • #1

    Zbiorę dane – najpierw porozmawiam z liderami

  • #2

    Zaproponuję najlepsze narzędzie badawcze

  • #3

    Zorganizuję i przeprowadzę badanie – twarzą w twarz, on-line lub telefonicznie

  • #4

    Przygotuję raport z wnioskami i rekomendacje

  • #5

    Pomogę wdrożyć rekomendacje – nie zostawiam klientów w potrzebie

Jakie badania oferuję?

Rozmowa z interesariuszem twarzą w twarz.

Sesja grupowa, fokusowa z interesariuszami.

Spersonalizowany kwestionariusz ankiety badawczej.

Dołącz do grona moich klientów. Zaufali mi m.in:

    W świecie AI nie musisz iść pod prąd. Nadaj kontekst dzięki rozmowie człowieka z człowiekiem.

    • 500+

      Badań badań ilościowych

    • 2000+

      Sesji fokusowych z interesariuszami

    • 10+

      Strategii Customer Experience

    • 50+

      Audytów standardów obsługi i komunikacji

    • 200+

      Warsztatów i szkoleń

    • 1000+

      Indywidualnych sesji z klientami 1:1

    • Indywidualne podejście do nas jako klienta sprawia, że z pewnościa mogę powierdzić zrozumienie naszych potrzeb. Współpraca jest partnerska, nastawiona na dialog, a zaproponowane rozwiązania inspirują do generowania usprawnień dla naszej firmy.

    • Skuteczny strateg doskonałości obsługi klienta i uważny mentor odpowiedzialnego przywództwa. Duże doświadczenie, otwarta głowa i wiedza poszerzająca horyzonty. Zaproponowane przez Łukasza rozwiązania przynoszą wymierne rezultaty.

    • Sesje dialogowe z Łukaszem były bardzo wartościowe. Wskazuje obszary wymagające zmiany i rozwoju, otwiera oczy na wiele niedostrzeganych szczegółów. Każda rozmowa z nim generuje nowe pomysły i rozwiązania.

    • Joanna Karlik-Knocińska, Prezes Volvo Karlik

    • Andrzej Bloch, Prezes Zarządu Hymer Poznań

    • Łukasz Stefański, Kierownik Serwisu Toyota Bońkowscy

      Moją misją jest pomoc w rozwoju potencjału ludzi i biznesu, aby wspólnie budować lepszą przyszłość.

      Zarządzanie relacjami z interesariuszami

      Przeprowadziłem ponad 2000 sesji dialogowych dla takich marek jak Grupa Raben, Allegro czy GS1 Polska. Specjalizuję się w facylitacji dialogu w duchu różnorodności. Z odwagą łączę uczestników dialogu o odmiennych poglądach. Wiem jak rozmawiać, aby tworzyć wiedzę. Wiem jak zarządzać potencjałem i energią grupy by klient otrzymał więcej, niż dowiedziałby się z papierowej ankiety.

       

      Oferuję rozwiązania, które rozwiną relacje z interesariuszami i które napędzą Twój biznes! Dzięki autorskim narzędziom szybko rozwiniesz lojalność pracowników, klientów, partnerów w biznesie, mediów, dostawców, mediów. Rozwiniesz także ich zaufanie, aż do sfery lojalności.